Маленькі батареї на електрокари: екологічна ініціатива Mazda

09 Січня 2020
Маленькі батареї на електрокари: екологічна ініціатива Mazda

Компанія Mazda відмовилася від будівництва електромобілів з «великою батареєю», оскільки вважає такі авто менш екологічними, ніж навіть звичайні моделі з дизельним двигуном, судячи з усього життєвого циклу енергії.

Виступаючи в Португалії в рамках випробувань прототипу нового електромобіля MX-30, Йоахім Кунц, керівник відділу розробки та проектування продуктів Mazda Europe, сказав, посилаючись на дослідження, проведене японським університетом з використанням середнього виходу CO2 за європейською мережею, що електромобіль з акумуляторною батареєю на 95 кВт-год має такий недолік вбудованого CO2 в точці продажу, що новий дизельний автомобіль Mazda Skyactiv, ймовірно, буде ефективніше з позиції викидів CO2 протягом усього терміну служби, навіть якщо акумуляторну батарею EV не замінювати на 100 000 миль.

За словами Кунца, Mazda підрахувала, що електромобіль з акумуляторною батареєю 35 кВт/год більше прийнятний для навколишнього середовища, оскільки приблизно на 50 000 миль він починає показувати менший викид СО2 протягом життя в порівнянні з дизельною Mazda.



Повернутися до списку